torsdag 19 juni 2008

TRÖSTKAFFE


Aldrig mer Österrike.

9 kommentarer:

Anonym sa...

gick det å dricka då?! (endast svenska krogar svenskt kaffe har)

Anonym sa...

*tröstkramar*
//GF

Anonym sa...

I woke up again this morning with the sun in my eyes,
When Mike came over with a script surprise.
A Mafioso story with a twist,
A "Too Wong Foo, Julie Newmar" hitch,
Get your ass out of bed, he said:
I'll explain it on the way.
But we did nothing, absolutely nothing today, and I say:
What the hell am I doing drinking in L.A. at 26?
*jammar*

SKONILSSON GRUPPE sa...

Vi sträckkörde hem för att få oss en hemmagjord kaffe. Nu känns det bättre.

Anonym sa...

Nä. Jag skrev ju det!

There's no coffee like svenskt coffee.

Anonym sa...

naw va fiin! Gulligaste kaffet jag skådat!

KAn vara så att han smular blommar ja... ja hade inte tänkt på det tidigare. Eller så är det så att hans datahörna är för nära blommorna... Å jag vill inte ens tänka på hur mkt gaser han släpper ut vid databordet när jag inte är hemma..:S

Anonym sa...

jaaa :) eller vill du att den ska vara ngt annat? Sexig?

Sjukt sexig kaffe.

Anonym sa...

Var är du unge man?? Har du lagt ditt bloggande på hyllan? För isf undrar jag gifvetvis: vems hylla?!

anna wintour sa...

härligt gott den såg ut