måndag 19 maj 2008

SKONILSSON SER ALLT

Av en eller annan anledning såg SN hur det stoppades saker in i en dörr i hörnet nere vid kyrkan. Först tänke SN springa fram och kasta skorna men SN insåg snart nog att de gapskrattandes, fnittrandes banditerna var ofarliga.


Bevismaterial 1. Det är vackert.




Bevismaterial 2. SN har ögonen på er. Läääänge.


Att sprida visitkort vind för våg är vackert. Det är inspirerande. SN önskar flera gjorde så, spred sina spår runt staden. Det ger en tankeföda och vem behöver inte det?

ENAD FRONT MITTENBENA

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se
 Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig Skonilsson!
Livet på landet knallar på precis som vanligt och jag skulle inte byta det mot slott eller skyskrapa ;o)

Det där med visitkorten lät lite udda kul :D

Majsanochmalla sa...

Hahhha... Vilka fräcka brudar! Satans... Catch them!! Eller ännu bättre... Kill them!

*stor kram*

Mallaoutarsigsnartbralla

anna wintour sa...

de där två slynorna majsan och malla kallar mig för elak liten köttbulle.

din blogg har också fått ett lyft som jag tycker är tusen gånger snyggare än den förra.

hörru jag väntar fortfarande på mina skor. du kan ju inte lova folk skor och sedan inte skicka?

men visst är du en man bakom bloggen? Hur gammal är du?

Majsanochmalla sa...

Hhah... Just det... SkobästaNillen... Hör vad Härsigfjärsan säger nu... Kill us!

Pok

MallavärstaräddMalla