onsdag 7 maj 2008

CHOCKERANDE INSIKT

Att ta sig från Timrå till Umeå tar bara 10 timmar med cykel. Jag tippade på ca. 20 timmar men sen är jag ingen riktig cyklist och skulle nog hellre göra Giro d'Italia på Piaggion - sadeln är så mycket mjukare och man kan ha mycket bekvämare skor. Och skorna gör ju resan värd att resa.



Men vem kan cykla där fåglarna irrar? 20 timmar kanske är precis vad det tar. Testa någon?

Och här är en sträcka till. Fram och tillbaka på cykel på under 2 timmar!



ENAD FRONT MOT STATSUNDERSTÖDD MUSIKAL

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se
 Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna!

6 kommentarer:

Anonym sa...

När skatteåterbäringen kommer! Ja då fan! DÅ ska det bli kvarn av. Innan dess blir det skor :)

Du har inga snajsiga att erbjuda? Är på skojakt nämligen. Som alltid.
HÖÖÖÖGA klackar ska det vara.

Eller vem vet? Du kanske kan få mig att trivas i lägre klackar? Eller kanske tom lågklackat? *Oh my*

Sänd mig dina förslag.

Majsanochmalla sa...

Va fan är det med er "riktiga karlar".. Klarar ni inte av lite riktigt bloggande...

Pok

Mallasaknaerbådabralla

Anonym sa...

Nu har jag bestämt mig. Jag ska bli en sadel i nästa liv=)//GF

SKONILSSON GRUPPE sa...

Ni är så fina. :)

PoKs tillbaks till alla ovan. :)

Anonym sa...

från sundsvall till umeå är det nog lite kämpigt, men på tillbakavägen har du ju nerförsbacke.

Anonym sa...

Jag väntade i solen, var var du?