onsdag 30 april 2008

HET BRASA


Vi gör oss av med överblivna vinterskor.

7 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Bort med skiten bara! In med nya, snygga dosor till damerna!

Pok

Mallabarfotabarnbralla

Dolce Mavi sa...

Bloggen är dunder. Så jag har nu länkat er på min sida =)

Ha en bra dag =)

MVH // Dolce Mavi

Dolce Mavi sa...

Skonilsson: Hehe jo det är sant och det är verkligen dags för mig med att vakna upp lite =)

anna wintour sa...

vaddå hur vet du att Bo är en skojare? han bor i uppsala och vi ska nog träffas

Anonym sa...

Hett! Skobål istället för Bokbål.

I övrigt! Jag utmanar skoaffärerna! Civil olydnad står på dagordningen!
Det behövs en modernisering i skobranschen, och minst en annan tung politiker håller med mig idag: Joels Underbara Minister. Läs mer på min partiblogg.
Vänl. hälsn. Statsministeraspirant Wallenberg

Majsanochmalla sa...

Nu blir jag sur på riktigt...skänk nu skorna till fattiga ensamstående morsor som mig och malla....för då har vi mer pengar att festa för....
Enad front mot skänk lite dojjor..
kram kram

Anonym sa...

jag håller med majsan och malla! ge skorna till bättre behövande - t ex min vän som jag skrev om för ett tag sen ;)