tisdag 1 april 2008

NY MÅNAD, NYA TIDER

Skonilsson tänker gå ned i tid på bloggen. De få som kommer sakna dagliga poster och multipla också, för den delen, vet jag inte hur vi ska kompensera. Vi kan bara hoppas att få se er öga mot öga i butiken någon dag.

Nu lägger Skonilsson inte ned, SN tänker bara växla ned. Sluta trakassera IRL vänner (de övergav SN efter en månad - med ett märkligt skämt!) och börja tänka på bättre kosthållning, mer motion och nattsudd med kvinnliga bekanta. Ev. kombinerar vi en eller flera av dessa nya prioriteringar.

Som sagt, SN finns här men bara lite mer sällan. Mindre ofta. Lägre frekvent. Högre frånvaro.
Inga farväl bara kära återseenden. :) <----- SKONILSSONS andra smiley.



ENADE FÖR ALLTID

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det luktar Aprilskämt ända hit till götet.

Anonym sa...

Bah. Elakt.

Kom snart tillbaks.
Tack för kartan.
*kram* Grannfrun

BARISTAN sa...

grattis till förstaplatsen killar. jag kommer förbi nån dag med 2kg biologiskt kaffe i dagarna.
behöver ni packning/sil?

Majsanochmalla sa...

Grattis Min egna Al...

Grett att ni vann i natt! STORT GRATTIS!!

*kramar*

Malla

SKONILSSON GRUPPE sa...

Baristan: Oh, coolt. Vi är lite trötta på bönan vi har just nu (Mauro De Luxe). Ekologiskt vore super men en äggig och mjuk Monsun skulle inte heller sitta illa annars så har en kund pratat om en Östafrikansk blandning från J&N.
Tack också för erbjudandt om extra tillbehör och lite annat men vi behöver inget just nu! :)

Mallan: Tack! Förvåning är väl närmast till hands. :)
Glädje för att det finns några som vill läsa överhuvudtaget men allt ska återgå till det normala nu när Baristan är tillbaka även om vi alltid hoppas på tusentals lektörer per dag. Det kommer aldrig hända. ;)

Majsanochmalla sa...

Hmmm.. Mitt/exet´s företg ligger runt 2 knutar... Typ!

Pok

Malla

Buzan sa...

SN: jag kommer att säkerligen att ta er på orden.. ni kan förvänta er ett "samtal" där jag ber er ställa upp och glo ut honom ;)

Sen går vi på krogen och jazzar sulorna av våra dojjor, eller så dricker vi struparna otorra? Vilket som.. både e kul som fan ju.

Hare bäst

*löv*

Anonym sa...

haha, du skulle bara veta vilken liten hemmafru jag e ;)
Nä men sambo? Mannen är blott en man jag träffar med regelbunda mellanrum.

Ragazzan har jag för mig själv. Han dricker bara varm choklad.

Senast när jag stolt visade upp en perfekt espresso med fantastisk crema sa han bara: Vad är det där? och tittade på mig med mkt frågande blick.

SKONILSSON GRUPPE sa...

Buz: WORD. ;)

Miranda: Bäst att göra slut med snubben nu på direkten. En kille som bara dricker choklad blir bara problem. PROBLEM.