torsdag 17 april 2008

MAN GILLAR VAD MAN GILLAR

De kunde inte hålla sig.

Två tjejer kommer in i butiken. Det är sent. Vi är mitt i en vild gammal diskussion: "SonyEricsson vs Nokia". De smyger in, smeker ena väggen - som om de skulle synas mindre då. En av de våra skickas ut men av någon anledning så kommer han aldrig fram.

Det finns märkliga tillstånd som inträffar i en triangel runt mitten av butiken. Man blir mycket lätt distraherad där och glömmer varför man klev ut på golvet över huvudtaget. De som står på scen kallar sådant "att blacka", vi kallar det "lära sig flyga". Ni som fattar fattar, ni andra, glöm det.

Helt plötsligt så har de två tjejerna försvunnit från vår radar.

Vi stänger, samlar ihop våra saker, diskar upp i köket och lämnar över våra kulpåsar till väktarna.

Då kom jag att tänka på tjejerna igen och av någon anledning så går jag mot toaletten.

Jo, att skriva att jag tänker på tjejerna i ena sekunden och drar mig mot hemlighuset den andra kan lätt misstolkas. Man gillar vad man gillar.

När jag öppnar dörren till toaletten så kryper två mycket skamsna tjejer ut och tar sats mot dörren.
Jag vet inte hur vi glömde bort dem i förstaläget men vad som händer härnäst ger dem garanterat en plats i vår minnesbark för alltid.

De två använder sina taniga spiror och rusar med full kraft mot utgången men i halvdunklet så lyckas de inte avkoda att glasdörrarna är stängda så de missar helt sonika att kolla om det är öppet, varpå de rusar in med huvudena före in i glaset.

Smällen är larvigt filmisk.

Båda blöder ymnigt och dagen avslutas med ambulansbesök och väktare som huffar och puffar och försöker överglänsa varandra med putslustiga, sexistiska kommentarer.

Tjejerna hade ett projekt för sig. De var på ett uppdrag. Att ha sex på så många toaletter som möjligt innan månadens slut. De berättade att de tyckte allt gått perfekt ända tills de insåg att de aldrig funderat på hur de skulle ta sig ut ur våra personalutrymmen utan att pinsamheter skulle uppstå.

Nu finns de i en ofrivillig polisrapport istället - försäkringsbolaget krävde det - men veckan därpå var de tillbaka då jag bjöd in dem på returmatch. Man gillar vad man gillar.

Vår toa är en oas - tur att inte fler har fattat det.

ENAD FRONT MOT PISSOARER

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se
 Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna!

6 kommentarer:

Anonym sa...

www.bevakningskameror.se?
//Gf

Majsanochmalla sa...

Varför får inte vi idka toase hos er... Dålig stil!

ohh..no..

Mallaputtbralla

Anonym sa...

är detta verkligen sant?

PS. jag kan ha fått det om min bakfot. du bara säljer till rami, hejar inte på honom?

SKONILSSON GRUPPE sa...

M&M: Jo, ni får idka "toase" och huruvida det blir med stil eller ej, spelar ingen roll.

Majsanochmalla sa...

Stil å stil... Det är bra att du inte är såschåpig... Het, brinnade, svettig sex... Ska det vara... We like...

Pok

Mallasexsugenbralla

Anonym sa...

ibland är du rolig. ibland bara dum...

:)