söndag 27 april 2008

MARIANNE SJUNGER SÅ VACKERT - DNFTT

På vissa sätt så har Marianne förändrat mitt liv. Inte alls på samma sätt som att få mail med ämnen som, "Hilary Duff topless pics", "Significant penis thickening with strong orgasm", "Find the best law school for you" eller "Så vinner HBK Allsvenskan" utan mer på ett vardagligt, icke festligt sätt.


Som ni ser så ljuger de på internet. Hon är ju inte alls topless.

Marianne är som de flesta andra vackra kvinnor. Hon har två ben, välansad mustasch och sjunger bara i falsett under karaoke-sessionerna. Sist drog hon av den där nya Eric Gadd-låten till tonerna av den gamla Sly & The Family Stone slagdängan Family Affair. Det gick bra tills hon skulle prova en tonartshöjning under bryggan. Hon gick ned som ett sänke. Usch.

Men, där Eric en gång fick "Bara himlen ser på" att låta som en kärleksakt på en kobbe och där Olle Ljungström gav ungdomar mardrömmar med samma låt så lät Marianne alla plaggen falla, i rätt ordning, samtidigt som hon höll ton. Jag blev sjukt imponerad. Jag har bett henne spela in sin version. Jag ska aldrig lyssna på någon annan version framöver. Aldrig hemma iaf.

Eric G har räddat mitt liv en gång. Marianne förändrade det sedan och om hon inte vore Chefens älskling nu hade jag bett henne gå på karaoke-bar med mig. Varje fredag.
Oh, gud, vilka vader hon har.

— När jag var liten sa min mamma inte "nej" hon sa "NAAAAI"...

Rami är stabil. Han var inne och hälsade i veckan och var genuint glad över att Poppen gjort bra ifrån sig medans han själv varit lite hängig. "Man får bara ligga i och jobba hårdare och det går inte att komma ifrån att det är inspirerande med spelare i form runt sig" - så talar bara folk som vet vad som krävs för att prestera på högsta nivå.


Här är hon.


Sen har vi fått en massa frågor om den där Anna. Känner att det är utagerat men kan kort nämna att intet nytt framkommit och att vi bara får respons som bekräftar marknads intryck av det hela. Anna har inte ens försökt rädda sitt skamfilade rykte utan gör vad hon alltid gjort. Förlitar sig på att det alltid finns någon/några som inte vet vem de har att göra med. Dock får man icke förglömma att det finns de som tycker om sina troll och det är väl det som gör att hon kan trolla och få hugg, om och om igen.

Men på samma sätt som att skriva DNFTT gör raka motsatsen så kan det inte hjälpas, det finns alltid någon som får med sig poängen och ser innebörden. Eller jag tror hon inte vet som Sandelin sjöng.

ENAD FRONT MOT

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se
Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna!

8 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Marianne har ju inte bara vackra vader... Hela hon är ju otroligt vacker... Ge henne skor för resten av livet gratis!

Langa hit ett par asballa sandaler m shoppingklack nu!

Pok

Mallabehöverschystaskorbralla

Anonym sa...

Jag är ju tyvärr inte ett stort fan av aeropressen. Bättre än brygg. Men fortfarande tunnt. Jag måste ha creman. Å len cappumjölk som leker med min tunga.

Men tipset var fint. Kanske är jag inte så kräsen i slutet av säsongen-.

SKONILSSON GRUPPE sa...

Om alternativet är lila brygg som fyller år så.. dessutom, J&N's nya Elita är fin fint som Aero.. lovar.

anna wintour sa...

vad är det folk frågar om mig?

anna wintour sa...

jag gjorde ett inlägg om er i min blogg

Anonym sa...

tur att du länkat till wikipedia för innan dess var jag helt borttrollad.

ps. tack för grattisar och tillbakahållet hån i mina nosar!

sexleksaker sa...

Jag gillar sex!

Kamagra sa...

Har köpt Kamagra utan problem hos http://potensmedel.co.uk
De har bara Kamagra tabl för tillfället, men fungerat klockrent varje gång.
rekommenderar sexleksaker intimleksaker.com