söndag 6 april 2008

HELGDAGSSKOR ÅT FAR

När allt kommer omkring så säger Just D det mesta om vad som behövs sägas om skor.

Och de skönaste just nu är klassiska:



För er som vill spendera 30 min i helvetet klicka på länken nedan. Glücke. Det är inte humor. Det är underhållande som sång-auditions till Idol; föreställ er dock att Clabbe är tillbaka och att han nu har rosa muddar på öronen.
"du är den ända i Landet som heter von Polat"

Att han kallar henne "ändan" är roligt. Eller ruligt. Det framstår närmast som en komplimang. Vem vill inte vara "The Ass"?
"VAN SEMYAN
'Cause I can do it better then all of you."
Han kan göra det bättre, sen resten av er!

Man måste älska inställningen. De svingar höger och vänster och sen frågar man sig varför världsfreden känns som en orealistisk strävan endast skönhetsmissar förunnad?

Sen vill SN hälsa till GF.



ENAD FRONT MOT SKOSKAV

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se

8 kommentarer:

van Semyan sa...

Jag måste medge att jag beundrar din tid du lade ned på att skriva om fantastiska jag.
Är det inte så? Jag är bara för oundviklig. Tack för att du länkade mig dock så förstod jag inte budskapet i ditt meddelande men det värmde. PUSS!

*När jag skrev ända, så menar jag ASS och inte enda, för hon är ett ass*

Jag är väl punktlig när det gäller stavning tro mig.

TACK!

Majsanochmalla sa...

Van Seyman...

Det här blir bara roligare och roligare. Jag har inget annt råd än att "lägga ner" diskussionen...

Jag borde kanske inte svara dig här... Men har lite bråttom så jag gör det ändå.

Du är fantastisk precis som alla oss andra.

Men det är ruggigt vilket språk och vilka påhopp du och dina landsmän har/ger varandra.

Respekt är inte att ge någon verbalt en käftsmäll.

Det är att förtjäna att någon annan tycker om just dig. Någon som bryr om dig, någon som vill vara din vän, någon som står vid din sida frivilligt och med stolthet. I gott och ont.

Förtjäna min respekt nu...

Mallaslutabekräftafördomarnanubrallla

anna wintour sa...

Jag polisanmälde van semyan då han hade skrivit ned mitt personnummer på sin blogg och trodde att han hade lyckats spåra mig.

Vad han lyckades med var att vara brottslig då det är kränkande att någon tror sig vara smart och hänga ut med ens personnummer.

Ni som tycker att han gör något fantastiskt vill jag ska vara lika glada och härliga när någon gör så mot er. Om ni blir glada över att själva blir uthängda med personuppgifter, då tror jag er att ni tycker att han gör ett fantastiskt jobb.

Om ni själva skulle ta illa upp då har ni redan sagt emot er själva.

Majsanochmalla sa...

Anne...

Som sagt.. Diskussionen blir bara mer och mer skruvad..

Du är skruvad... Vem har du hört nämna att Von Seyman gör rätt mot dig? Du måste lära dig att tolka text...

Jag sa just visa varandra lite respekt.. Istället för att använda sjuka tilltag mot varandra eller ge varandra taskiga tillmälen...

Såná som du och Van Seiman är svåra att diskutera med. Ni är ju inte intresserade av sakfrågor och debatt.. Ni vill bara såra, skada och ha rätt...

Du har "fått" Van Semyan av en speciell anledning... Ni förtjänar varandra!

Malla

Anonym sa...

Just D =)

Naaaw.....,SN. ^^ /GF

Anonym sa...

Clowns I spot em and I can't stop laughin.
Easy come, easy go, SkoNIlsson gon' be lastin.
Some of y'all aint writin well, too concerned with fashion.
But you aint Gizelle, cat walk and imagine.
Alotta y'all Hollywood, drama, passed it
Cut bitch, camera off, real shit, blast it!

//GrannFrun

Anonym sa...

Jag förstår ingenting.
/Marianne

Anonym sa...

Ni gör ju en alldeles utmärkt granskning av vonPolat. Har ni sett hur hon gör för att hamna på mest aktiva listan på blogg.se? Hon masskommenterar sina gamla inlägg...

Lala (utan blogg)