lördag 26 april 2008

KÖPA SKOR FÖR SOVPLATS

Jenny kablade ut att hon var singel. Köpte skor för 8469 kr och började ringa upp män och kvinnor ur sin telefonbok. Hon ringde mig som andra person.

Nu har hon somnat på min soffa efter att ha avnjutit Notting Hill med tilltugg.

Det är inte kärlek. Kärlekar sover inte på soffan och om det inte vore för att jag skulle bort inatt så skulle jag varit road men man får väl vara glad för lektionen i spanska.

Me gusta, me gusta mucho.

ENAD FRONT FÖR MARIANNES TRETAKT

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se
 Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

kaxighet är coolt! (min spanska är rätt ringrostig men om jag inte missminner mig alldeles betyder väl "me gusta" typ h*n gillar mig?)