måndag 14 april 2008

DET BÄSTA SEDAN DUBBELMACKAN


Om man någon gång känt, glömmer man aldrig. Om man någon gång sett, vill man aldrig annat kännas vid. Om man någon gång blivit berörd, vill man bli det igen. Och igen. Och banan under däcket och sköldpaddsskal på kofångaren. Och svampar som gör dig glad.

Nu skulle en apelsin sitta bra. Jag har fått skörbjugg. AHUUUMMMMMM.... AHUUUMMMMM...

ENAD FRONT MOT BOWSER

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se
Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den där bilden väcker behag i mina spelhänder. Och idag släpps Wee-Fi i butikerna.
*känner helt plötsligt för att skrika rakt ut*
//Gf

Anonym sa...

ujujuj! det här var på den tiden jag hade näve för tv-spel. nu för tiden snurrar jag bara runt hejdlöst för att kontrollen är trådlös och dubbelkommandoig; styra fötterna med ena knappen och ögonen med andra? jag får hellre ont i tummen. då kan jag ju åtminstone röra mig framåt.

önskar det var ett nintendo vi hade istället för ps3, då hade jag åtminstone kunnat snurra omkring i marioland...

Buzan sa...

Åhhhh.. nu blev jag sugen :P

SKONILSSON GRUPPE sa...

Alla som någon gång spelat något.. måste testa Wii Mario Kart. Man blir lyckligare.:)

Anonym sa...

lyckligare och beroende.
/GF