fredag 11 april 2008

VARFÖR ÄR MÄN SÅDANA MESAR?



Ja, hörrni "krappar" (Veijo, hälsar), nu är det dags "att sätta press på tjejerna" för "det finns faktiskt en plats för alla". Upp till kamp.

Skonilsson fick denna artikel skickad till sig per mail. SN kan inte göra annat än hålla med. Bravo, Tobias! Du är nog det vassaste besticket i skolådan.

SN vill poängtera att SN VILL BLI ÖVERKÖRD AV TJEJER. Flera gånger per dag helst. Då vet man att man lever.

ENAD FRONT MOT TJEJER

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se
 Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Äsch. Många bloggtjejer skriver ju bara om modeväskor, skor kläder och smink. Inga överraskningar där inte ,hur många chanser jag än gett dom..*fed up*

Annars tycker jag det är innehållet i inläggen som räknas- inte mannen/kvinnan bakom.
Jag vill bli berörd road bortskämd.


Och för att citera en kär vän - ”Why not Coca-cola with ZERO könsrollsindelning?”
"Köra över er" SN, överlåter jag till de andra. Jag trivs bra på avbytarbänken ett tag till.
//GF

Anonym sa...

Just det... jag skriver bara om mina katter och vad jag har på mig.

Känner mig dragen över en kam.

Jag gillar inte Tobias. Jag må vara kvinna. Men jag är inte ngt jävla våp.

Bloggvärlden fungerar väl på det sättet att man besöker de bloggar man tycker om. Tycker folk inte om männens bloggar är det väl för att det finns väldigt få män som bloggar, och de som väl gör det gör det uppenbarligen inte bra.

Med undantag från SN och il signor Barista.

Jag tror mig veta vem denna Tobias är. Och jag kan avslöja att han inte är det minsta rolig.

Pussar och kramar från Miranda O. som genast ska skriva inlägg om både mobiltelefoner och politik.

Och Skonilsson. I would do u any day ;)

Anonym sa...

lugn nu tjejer.
jag bloggar för ALLA män.
min blogg roar ALLA kvinnor.
Miranda, du tar ju i från tårna, det var ju inte så hård kritik.
våp är ju sexiga. ta det som en komplimang.
nu har jag fan inte tid med denna kommentar, jag måste ju posta hos mig så att ni får lite BRA läsning även denna sköna kväll

http://baristasnack.blogspot.com

PS:
SN ska du på derbyt på måndag eller ska vi se skiten tillsammans?
maila mig.

/BARISTAN

Anonym sa...

Ja baristan. Jag tar i från tårna.
Jag är så jävla lättretlig just nu så jag biter direkt.

Anledningen till att jag biter extra hårt är att denne Tobias själv bloggar om trist herrmode. Kasta sten i glashus någon?


Pussar och kramar till världen.

anna wintour sa...

Jag har svar på varför män/killar inte syns på bloggen

För män är lägre stående varelser än kvinnan.

Majsanochmalla sa...

Skonisse...vad sägs om lite stilettklackar på en bar bringa???

That we like... M&M

SKONILSSON GRUPPE sa...

M&M gillar jag.

Anonym sa...

det är rätt många killar som bloggar tycker jag. men precis som i många andra situationer när det gäller att ta plats medialt är vi tjejer duktiga på att synas.

rolig läsning dock. känner du hr lindqvist personligen?

till miranda: det är inte den grymt rolige som skrivit den här insändaren. idka lite detektivarbete på SN:s blogg så finner du.

SKONILSSON GRUPPE sa...

Ullisen: Näpp, ingen jag känner.