söndag 7 december 2008

BOING - EN LÄTTNAD I DIMMAN

På tal om BARISTAN.

Man var där. Var ni? Jag såg några av er "en vivo" men innan jag hann säga hej hade ni dragit iväg. DOH. Jag som hade hoppats svamla lite med er om ditten och datten för att avsluta förvirrat på småtimmarna diskuterandes hur man stavar "Pljetskaviça". Nä,jag fick nog inte till det den här gången heller.

En av er fick jag ögonkontakt med. Det var som att få stora A i AMEN noterat vertikalt. MEN blev aldrig men A vilken kväll ändå.

Men vilken kväll. Vilken stor kväll. Vilken skön tillställning. Som fotbolls-VM utan ångesten. Korven utan kladdet.

Så grattis till vår vän BARISTAN. Stort. Stort som fan.

ENAD FRONT MOT BRÅTTOM HEM

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se
 Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna!

12 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Pjsitala... Är väl ingen konst att stava till..


Mer illa att vi inte fick chansen att visa vår stavningskonst för dig.. Framåt natten!

Pok

Mallajävligtnyfikenjustnubralla

Anonym sa...

TACK FÖR ATT DU VAR PÅ PLATS "NISSE"
OCH KUL ATT DU HAKADE PÅ TILL HAGGIS FÖR EN BIRA EFTER

SKONILSSON GRUPPE sa...

Du menar FRIENDS?

BARISTAN sa...

för mig kommer det alltid att vara haggis.

Majsanochmalla sa...

Vill bara önska favvokillarna en riktigt god härlig jul!

Pok

Mallaomtemorbralla

Majsanochmalla sa...

Fan!!! Skärp er puddingar!

UPPDATERA ELLER DÖ!!!!

Pok

Mallaälskarertrotsalltbralla

Majsanochmalla sa...

Är du packad fortfarande... Eller har du bra en släng av afasi?

God fortsättning!


Pok

Mallasaknarerjubralla

Majsanochmalla sa...

Jag har ju sovit min ide sömn klart nu....vafan hur kunde ni ge fan i att hejja på oss...aha ni va fega!!!!!
Nu måste ni få straff....ni ska bjuda oss på lunch hos baristan...kaputt!!!

SKONILSSON GRUPPE sa...

Majsanochmalla: Om ni är där när jag är där så ska jag bjuda på lunch. Lovar. ;)

grannfrun spekulerar sa...

Jag skapar en tråd nu sen jag såg att du outat hos Baristan. ;)
Jag går igång på händer och fingrar. Som håller vad dom lovar^^

SKONILSSON GRUPPE sa...

GF: Du är så yr i mössan. Vilken tråd är det du har startat? Vem har outat vad? Vem fan är BARISTAN? Eller vi vet vem det är men har bytt namn nu, han skriker "kungen" stup i kvarten. Underhållande. Begåvat. Eller bara influensan?

Det enda som är riktigt säkert är att semlorna på det där stället är stans bästa. TE FUCKING JURO.

grannfrun spekulerar sa...

Traveling in a fried-out combie
On a hippie trail, head full of zombie.
I met a strange lady, she made me nervous? :P