torsdag 14 februari 2008

ADIDAS OCH ANNAT SNUSK

Dårarna ADIDAS japan, dvs de japanska återförsäljarna är sjukt bra på efterfest.
Skonilsson delar på allt, även svit.
Efter en PreOpening fest så började ADIDAS crew skryta om vilken efterfest dom skulle ha, att det skulle finnas massa brudar där, och att vi givetvis var bjudna.

Talar en japan så bör en del lyssna. Skonilsson hör skoaffärer, och om det krävs en liten sen fest för att ro hem feta kontrakt så är vi alltid på.
Många drinkar senare bar det iväg till Japanarnas crib, dom hyr ett hus.
Man såg ju direkt att dessa killar inte driver en liten skoaffär i ett köpcentrum.
Och som utlovat fanns det massa tjejer, lite förvånad blev jag allt när det visade sig att det var Geishor. Se men inte röra flickor. Japaner är galna, vad är vitsen med att plocka med sig massa tjejer som ska gå runt bland de som festar?

Givetvis hade dom ADIDAS på fötterna. Skonilsson tror att det var en del av kuppen.
Nu är kl långt över 05.30. ska man orka upp till frukost så måste det sovas någon timme nu.
Strålande sol 14 grader, vi hopps på mer värme i morgon eller senare idag.

ENAD FRONT EMOT JAPANSK BADKULTUR.



Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

Käre Skonilsson.

Jag har nu spenderat ännu en dag i Valentins tjänst med att tvätta strumpbyxor. Jag är därför mycket nöjd med att ha hittat er och er blogg för jag har en fråga som jag tror att ni med er expertkunskap kan svara på.

Hur kommer det sig att när man tvättar svarta och bruna strumpbyxor tillsammans i handfatet så blir vattnet mörkgult? När jag tar en brun och en svart penna och målar på samma fläck blir färgen inte gul utan svart, varför händer inte samma sak med vattnet? Kan det ha något med mitt val av skor att göra? Har jag på mig mina skor för länge?

Angående hur länge man ska ha på sig skor så får jag passa på att fråga det också, finns det någon maxgräns?

Det skulle vara trevligt att veta var ni finns någonstans, mina fötter skulle behöva tas om hand av riktiga skolförsäljare.

Mvh
En undrande

Anonym sa...

OOps, det är jag igen, jag menar naturligtvis skoförsäljare. Jag jobbar med skolan så l:et kom med automatiskt.

Anonym sa...

Du måste räkna med att pennorna innehåller så mycket mindre vätska än din tvättbalja. Därav de olika resultaten på din i övrigt fina observation.