torsdag 21 februari 2008

TITO BELTRAN, LIVET & SANDALER

Skonilsson har tagit in en ny laddning av den populära gym-sandalen från MIU MIU så vi räknar med fullt blås i veckan.

För er som inte känner till MIU MIUs sandaler kanske minns incidenten med Tito Beltran och hans rädsla för att få tillbaka sin fotsvamp.

Allt började med att en vakt tillkallades då Tito argsint hade skällt ut varenda kotte som vågade sig in i rummet han för ögonblicket ockuperade. Grälet uppstod då någon insinuerat att Tito luktade. En vän till mig - vi kan kalla henne ANNA - hade Tito t.o.m fräst åt då hon kom gåendes i korridoren. Han hade låtit som en katt. Som ett oavslutat anfall på höga C.

Ilskan över den påstådda lukten föranledde tillkallande av vakt och vad vi i Stockholm brukar kalla "tjafs" uppstod (det vässades med andra ord). Dispyten pågick en stund och vakten puttade Tito in i rummet. "Jag slog i ett tjockt bord. Jag hade sandaler på mig och kunde ha ramlat och slagit i huvudet. Jag svär, jag kunde ha dött".

Vi vet att dåliga sandaler kan kosta liv men Tito använde MIU MIUs sandaler och därmed gick han säker och det rådde ingen som helst fara för karl-uslingens liv.

Grälet fortgick när ANNA åter passerade utanför Titos rum: "Jag har inte duschat sedan jag kom hit, orsaken är att jag är rädd att få svamp. Går man barfota där får man direkt svamp på fötterna. Det är mögel och svamp överallt. De där elaka människorna, de är rasister och efterblivna, sa att jag får bada i tofflorna, men det går inte. Duschen är för äcklig och mina MIU MIUs skall inte behöva duscha."

Så inte nog med att karln erkänner att han är en lortgris han har aggressiv funghi-fobi.

ENAD FRONT MOT GRISAR

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Djupsinnig analys. Jag köper den dock inte. Mitt förslag vinner.