lördag 9 februari 2008

NIKE ? TROR INTE DET ! ELLER?

På en yrkesrelaterad resa till Birmigham så bodde jag på Macdonald Burlington Hotel (mycket trevligt ställe. Rekommenderar det varmt)
Deras bar är fantastisk. Stort urval av whiskey och öl.
Det var just i den baren jag kom i samspråk med en mycket trevlig dam, hon nekade vänligt men bestämt till att låta mig bjuda på en drink.

Efter kanske en timme så frågade jag henne vad hon jobbade med (slå bort alla tankar på att jag måste ha misstänkt att hon var en ”working girl”)
Hon svarade att hon drev en klubb i staden, en speciell klubb.
Det väckte min nyfikenhet, jag bad henne berätta mer.

Det visade sig att hon var DOMINA på en klubb dit rika gubbar går för att bli dominerade och annat som rika gubbar behöver.
Eftersom jag personligen inte är lagd åt få smisk hållet så bytte jag inriktning på samtalet, jag berättade att jag säljer skor OCH stövlar, det fick hennes uppmärksamhet. Stövlar är ju ett valigt inslag i hennes verksamhet.
Stövlar i gummi och latex. Skonilsson för inte stövlar i just DESSA material. Men jag kom på andra tankar meddans jag talade med denna kvinna.
Kanske kunde någon som inte är intresserad av just den typen av fetish förnya den lite.

Jag har funderat mycket kring det där med gummi/latex stövlar. Och har kommit fram till att det skulle bli en succé med SMAKSATTA stövlar.
Tänk er vilken service det skulle vara om de rika gubbarna och kuvade gifta män fick välja smak på latexstöveln som de ska slicka på.

- kanel
- lakrits
- vanilj
- chili
- jenka
-

möjligheterna är oändliga.
Ser dock ett problem, jag har inte hört att det GÅR att smaksätta gummi el latex,
Man vill ju inte som tillverkare för ett sådant skodon att effekten av att slicka på den blir den samma som att slicka på en sträv katt tunga. Inga rika gubbar vill få strävsår på tungan, det skulle bli problem att förklara för frugan.

DOMINAN skulle tjäna storkovan.
Och nog tror jag att kvinnorna i vår butik skulle köpa in sig på ett par lårhöga stövlar med smak, så de på riktigt kan dominera sina mesar till män

ENAD FRONT EMOT KVINNLIG MAKT


Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se

3 kommentarer:

Buzan sa...

haha.. ja, kanske det... slicka på en trävhårig katt.. hahha.. kom att tänka på killen som kom til docktorn med hela tungan full av stickor. Doktorn fråga vad han gjort, och fick svaret - slickat fitta... men det kan man väl inte få stickor i tungan av tyckte doktorn- jodå, om den är ritad på en bastubänk så....

Majsanochmalla sa...

Har löst problemet för länge sedan... De e ju bara att smörja in stövlarna/skorna med den medföljande "smaken"....
Det går givetvis lika bra med vanlig chokladsås..om d skralt i kassan....vill man poppa till det ytterligare så smeta in en banan...
been ther done that!?!!

Majsan me kollen

Anonym sa...

Enad front emot kvinnlig makt? Du verkar ju vara för kvinnlig makt. Jag blir förvirrad.

Man kan ju smaksätta kondomer, då måste det fungera med stövlar.

/