söndag 3 februari 2008

JUST DO IT

Det ska bli trevligt att gå till jobbet i morgon (Måndag). För då ska den nya heltäckningsmattan ligga på plats.
vi hade ju som tidigare nämnt problem med den förra. Man skojar inte med statisks laddningar.

Innan vi killar blandar in chefen (som är kvinna) så går vi noga igenom alla förslag och idèer med varandra. På det sättet kan man sätta hårt mot chefen. Hon har, som vi känner inget förtroende för oss killar. Att tre män ska kunna sköta, driva och lyckas med en skoaffär är inget hon tror på. Hur som helst så har jag lagt fram ett förslag till killarna, om ett helt nytt concept, aldrig tidigare skådat i vår kategori av affär.

jag vill att vi ska införa skoförbud INNE i affären, detta för att du skall kliva in hos oss med fräscha ögon OCH fötter. Du skall välja efter vad du SER och inte efter VAD du redan har på fötterna. vi är vanedjur och detta påverkar oss i alla beslut vi fattar.

så kortfattat fattar du helt enkelt bättre beslut om nya skor UTAN skor. nu vet jag ju inte hur chefen ser på det, men hon jagar ju bättre försäljning så vi hoppas.

ENAD FRONT FÖR BAR FOT

Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yasuragi... tror att det här kommer fungera fint hos damerna.

Anonym sa...

Härligt med statisk elekrisitet...Det får mitt fjuniga skägg att stå rakt ut.
Idag har jag ett par sköna, röda cowboyboots i crookskinn. Självklart med ihålig klack