onsdag 20 februari 2008

SKONILSSON & BARISTAN

Sitter på jobbet, har lyckats sno åt mig vallmopåsen. Vill egentligen inte alls ha den med eftersom det ska kivas om den så får man väl dra sitt strå till stacken.

Då ringer telefonen. En man som presenterar sig som BARISTAN undrar om han kommit rätt.
"Uhm, jo...". Vad svarar man på det? Visst tycker jag och han berättar att han har en present till oss. Det vá som sjutton.

Så vi ska få besök vartefter. Världen är en trasa.

ENAD FRONT FÖR HITTA.SE

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se

4 kommentarer:

Anonym sa...

hmpf. vissa har det förspänt ...En present... jag fyller år 17 mars. *hintar*


Jag har också pratat med Baristan i telefon^^

*lika förspänt som ni*

Majsanochmalla sa...

Relle kan det vara Malla som busringer igen....Hon e förjävlig!!! Förra veckan ringde hon mig och sa att hon va Kermit!!!

Å jag gick på den...hon e bra!!!
Majsan

SKONILSSON GRUPPE sa...

Hade hon låtsas vara Kermit med mig hade jag plockat henne på R'en. DIREKT.

Majsanochmalla sa...

Hahha... SN..

Bra! Då vet jag!

Ringer någon dag... Eller har jag redan ringt!? ;-)

Pussa Baristan från mig... Saknar han satans!

Pok


Mallahemligbralla