måndag 11 februari 2008

KALLUR & CHEFEN

Mitt i föreberedelsebestyren så fick vi ett samtal uppifrån. CHEFEN ville veta om vi var redo och hade allt klart inför avgången imorgon, "yes, mam" sa jag men hon tyckte inte det var roligt.

Hon passade också på att påminna att vi måste kasta upp det där signerade fotot på en av våra andra spons-ansikten.

"Det är hon Kallur", sa hon.
"Vem, av de?", svarade jag.
"Hon som talar dalmål", snäste hon och lade på luren.
"Jaha", sa jag och bad en av de andra att kasta upp fotot.

Så det någon anonym lite skämtsamt kommenterade om Kallur var inte så pjåkigt iaf. Jag kan intyga att det råkar vara sant. Vi sponsrar Kallur. Vi vet bara inte vem av de två det är. Hon talar dalmål. Hon heter Kallur och hon gillar våra skor. Men å andra sidan, alla som gillar att springa gillar våra skor.

ENAD FRONT MOT DALMÅL


Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se

Inga kommentarer: