måndag 6 oktober 2008

SMAKLÖST MED NICKLAS

Jag har en samling köksknivar som inte går av när man hackar.

Min kusin träffades av blixten när hon skulle fria till sin kusin. Hon friade inte och min kusin hon skulle fria till friades. Jag har alltid undrat vad som skulle blivit av min kusin, den som inte kunde fria, om hon kunde friat. Vad hade hon gjort om hon överlevt blixten?

Man får sig alltid historier till livs och allt som inte är en historia är en pjäs. Om min kusin varit en aktris i en pjäs. Då dog hon på scenen. Varför ska man då komma tillbaks för att se samma pjäs?

Det är lite som med porrfilm. Men där dör de i det lilla mest hela tiden. La petite morte est tout.

Voilá.

ENAD FRONT MOT NICKLAS KNIVAR

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se
 Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bildat hillybilly familj? :P

Anonym sa...

hillbilly, even