tisdag 14 oktober 2008

TIGHT AS PAPAS BUTT

Ni vet hur livet ibland bara kan vara ur synk?
Man är 1 år för ung, 15 år för gammal eller har missat den coolaste perioden inom rocken med 20.

Vi satt häromdagen och fikade och undrade, som vi ofta gör, varför alla dessa singelmammor alltid tycks kunna hitta en anledning att skaffa sig ett par likadana skor till. Det har ingen betydelse om de är den foträtta, foträta, fogliga sandalen i material från framtiden eller pumps från '86 - typen, de kan alltid hitta en anledning att skaffa sig ett par till - likadana. Viktiga frågor.

Men hur det nu kom sig så föll det sig så att Johnny fick sköta inventeringen helt ensam den här gången. Vi började alla samtala om det samtidigt men killen kom helt ur fas och helt plötsligt var han ensam med inventeringen.

Han kom till mig sedan och undrade hur fan det hade gått till - hur blev han solo om inventeringen? Jag kunde bara säga att jag inte hade en aning men att vi faktiskt påbörjat samtalet runt inventeringen samtidigt där under fikastunden.

Vi undrar alla hur fan det gick till. Jag erbjöd mig att hjälpa honom. Han bad mig att låta bli. "Du har alltid hjälpt alla hela tiden - nu tar jag det här - men hur fan gick det till?" sa han innan jag gick.

Vi kom in samtidigt i konversationen. Och han blev kvar.

De här killarna började samtidigt men vad fan hände sen? Vá fan hände?


ENAD FRONT MOT KANT


Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se
 Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Papa Dee är bara ett stort jävla antiklimax. Och det jag sagt t honom kan han stoppa upp i sitt tighta...


Please tell me det inte är ni som är ballerinorna.
Krama på johnny från grannfrun.

Anonym sa...

Om du haft sex med Pappa Dee måste du berätta om han var lika snabb från höften som han är med munnen. :(

grannfrun spekulerar sa...

heh! He made it to first base. Sen lämnade jag honom.

Anonym sa...

om det finns NÅGON som läser här som har haft ihop det med damboxaren PAPA DEE så önskar jag att jag vore den personen. för då hade han inte bara klarat sig till "first base" utan fått en sån jävla homerun i pannan av slagträt att allt tog slut direkt.
jag har hört att han är väntad inne på kåken.

Anonym sa...

Kungen; hahaha!! Härligt svar. Hoppas Beltran blir hans personlige lilla bitch``Dom förtjänar varann.
GF

ullrika sa...

oj. det här förstod inte jag?

Anonym sa...

Ullisen... Papa Dee misshandlar sina flickvänner och senaste flickvännen kör sin tragiska förnekelse rakt igenom pressen. Kungen, som han kallar sig, skulle vilja banka in delar av huvudet på hustrumisshandlaren.
Tito Beltran fälldes ju i veckan för våldtäkt och sexuellt utnyttjande av minderårig?
På något sät så finns det någon i att Tito håller långa höga toner rakt igenom takterna medan Papa Dee toastar över slingorna. De kan bli stora på kåken.
Det var det hela.

Anonym sa...

jösses =)

GF

grannfrun spekulerar sa...

var håller Sn hus

grannfrun spekulerar sa...

HMPF!

ullrika sa...

aj si. nu blev det väldans mycket mer begripligt!

Majsanochmalla sa...

Banka på svinen bara...

Blockljus i skallen... Jo.. Visst gör inte alla det på 40-årsskivorna nu för tiden?

BeltBert ja... Snacka dramaQUEEEN.. Äckligt är ordet!

Pok

Mallallergiskmotvåldsjävlaverkarebralla

SKONILSSON GRUPPE sa...

Blockljuset är ju den sjukaste idén... "han höll emot men tappade greppet så att jag med min egna styrka och spänneffekten av min kraft och hans kraft som höll emot gjorde att jag lyckades banka hål i huvudet på mig själv. I bakhuvudet."

Kom igen nu. Hjälp henne.