lördag 8 mars 2008

HOTELLDÖDEN

Med runt 100 nätter per år på hotell så blir man med tiden mer och mer gnällig vad gäller, dofter, sängkläder, tvålar, handdukar och TV-apparater. Till slut så finner man sig själv rusandes ned i korridoren endast insvept en kudde för att få igång det där jävla trådlösa nätverket som av någon anledning inte fungera JUST PÅ DITT PLAN I DAG.

Där i korridoren träffade jag en långhårig kille som undrade om jag inte skulle vara med och slå vad om morgondagens rabalder. "Nä", sa jag. "Jo, va med nu! *ohohoo you the hooo, smaller thinnier, wider, bigger, HOHOH*. "Om du håller käften är jag med", sa jag och skrev ned mitt tips.

Jag blev tvingad. Festen är kalas men tävlingen är ras MAN - *hoho, loving, caring, sharing, fencing - FOOOOR LOVE* - "Men håll käften då!"

Här är mitt tips då - en ful T-shirt står på spel. Hade jag inte varit naken hade jag aldrig gått med på skiten.

E-Type & The Poodles
---------------------------------- Sibel
Sibel
------------------------------------------------------------- Sibel
Ola
----------------------------------- Ola
Caracola

Johnson & Häggkvist
----------------------------------- Johnson & Häggkvist
Nordman
------------------------------------------------------------- Johnson & Häggkvist
Thérése Andersson
----------------------------------- Suzzie Tapper
Suzzie Tapper

Så Sibel & Johnson/Häggkvist vidare. Sätt inga pengar på det.
Johnson för skorna och Sibel för att, jag vet faktiskt inte, skorna?

Så länge Nordman och Ola håller sig borta så blir jag nöjd. De ska ge fan i att sno min frukt. Idioter. Oj, vad sur jag är. Dags att sova. Våfflor till frukost.

ENAD FRONT MOT MINUS 20

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Kortågott; GE MIG RUMSNUMRET.//Grannkärringen