lördag 1 mars 2008

BARNKALAS MED SKONILSSON

Har varit strängt upptagen med bestyr i butiken.
Skyltningen och planeringen inför våren och sommaren har tagit form och vi tänker ge de kurbits-prydda träskorna och väskorna extra utrymme. De finns något vågat och helylle i dessa kulörta kurvor. Fäbod, grannflickan och scoutläger i ett.

Har dessutom frekventerat två barnkalas och inväntar nu "dagispesten". Har redan fått in rapporter från nära och kära att de faller. De faller om käglor, med prickar på rygg och i hals. Ingen kurbits i världen kan rädda mig från "dagispesten".

ENAD FRONT MOT STREPTOKUKAR

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

oj dét var enlång kommentar ,men den var bra ;)
och jag håller me.
Jag kan nog säga att jag just är den föräldern som har stenkoll och vet mycket och tycker allt för mycket enligt min dotter!
Men vissa saker kan man inte göra nått åt kanske hon måte få ha foundation på läpparna ( hahaha fult enligt mig) men hon vet vad jag tycker, Tar hon det inte på hemma gör hon det där ute , jag kan inte kolla henne överallt,men HON VET VAD JAG TYCKER
Jag har oxå läst reglerna på elverket så jag vet va som är ok och inte ok!!
Men jag undrar hur många föräldrar fick en jätte shock idag.NÄR DOM LÄSTE DETTA I TIDNINGEN att det endå förekommer?
Även om det skulle varit ok med bunny öron, så skulle det endå inte varit okej för mig!! Man ska ha kläder på sig!

Anonym sa...

HAHA man ska ha kläder på sig ,har jag skrivit ;) självklart ska man det ,men varför duger det inte med enygga jeans och en topp tröja ? varför maskerad??// Monica igen ;)

Anonym sa...

Ganska mycket koll har jag , skrattar lite ang foudationen som hon har ,det ser helt galet ut undrar vad hon tycker om några år hahaha när hon ser sig själv på kort ;) sen tränar hon som tur innebandy , dock utan foundation *ler*
Ni på sko nilsson tjänar ju en hacka på våra fjåååårtisar ;) det duger ju bara med fred perry o lacoste , vita ska dom va!! men det vet ni ju hahaha