måndag 17 mars 2008

KOMMENTERANDE & REFUSERANDE

För första gången så har Skonilsson blivit refuserade i kommentatorsfältet.
Mannen (en MAN) som fick kommentaren gillade väl helt enkelt inte vad han läste.

Jag antar att det är enkelt att släppa "FAN, VAD SNYGG DU ÄR" genom kommentatorsfiltret snabbare än man kan säga "fåfängare än Beckhams frisör" även om just den meningen, den med frisören, var ett otroligt dåligt exempel på något som borde gått fort. Antar att folk kan tycka det är skönt att kunna diktera vad som är vad i sin lilla låtsasvärld "bloggen" även om den bara är fylld av det ena knullbetet efter det andra. *zzzzzzzz*

Jo, det är som det låter och jag får väl skylla på den sena timman.

Tänkte iaf reproducera kommentaren här. Den kommer vara helt obegriplig men det är väl inget ovanligt. Den kommer dessutom inte alls vara som själva kommentaren då det här är en kommentar till den kommentaren som var en kommentar till en, osv.

Without further a do:

"Oj, vad hängig du låter... du är... så sorglig... när du.. tar dig för... och låter dina ledsna miner... sprida sig... din mörka sida... vattnet, daggen, solen som alltid vägrar värma dina bleka kinder... skogsgläntan som väntar.. på "varför". Det går framåt.. små steg, bakom husen... i längtan... där bak... i min stol där bara tvekan lever... sirap... i mina öron... vantar som värmer knäskålar... saknaden från den där...hon.. hennes heta ljud... i min cykel pump... ditt hjärta.... vibrerande i min hand... där.. det svarta... tar plats vid... tjärnen som outgrundligt djup... låter sig fotograferas.. för ditt... eget höga...nöje... jag orkar inte... mer... dagen är trött. Min kväll... är som du... borta... i ett dis av sorg...ledsna miner, lite C-vitaminer... upp med huvudet..." osv...

Alla tankeprickar gjorde mig snurrig i huvudet. Kan inte fortsätta med det där. Sov gott och hoppas du tar dig ur svackan.

ENAD FRONT FÖR LA MADRE TIERRA

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se

2 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Hahha... Sicket jävla UFO....

Vad vill han och varför?

Kanske han rökte på och tog fel på sif själv och Strindber, dig och sin terapeut... Inte vet jag!?!

Pok

Mallaorkarintehellerläsabralla

Anonym sa...

filmjölk?
LOL