tisdag 4 mars 2008

LEV FÖR DIN SULA ELLER DÖ BARFOTA

Jag har tillgång till minst 130 olika par skor av herrmodell, en del kanske frågar sig om det är allt vi har! Givetvis inte men damskor är inget jag använder eller ens kan bära.

Hur ofta köper jag då skor till mig själv?
Alldeles för sällan om man ser till vilken miljö jag jobbar i.
Mina Skor är egentligen inget jag själv bryr mig om.
Jag brinner för att mina kunder ska ha det så bra som möjligt på fötterna.
Att de ska kunna känna en enorm lätthet när de lämnar vår butik.

Jag vill att de ska ha ätit en frukt, gått runt och verkligen prövat ALLA modeller vi har. Vill män pröva damskor/ kvinnor pröva herrskor är det mer än välkommet. Skonilsson lägger inga värderingar i just det.

Skonilssons motto är nöjd kund är bra kund.

För att återgå till MINA skor, så var jag ute idag på en riktig lång promenad.
Och döm av min förvåning , MIN vänstra sko gick sönder.
Tänk om någon av mina kunder sett det!
Det vore en historia att berätta.

ENAD FRONT FÖR HEL SULA


Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se

4 kommentarer:

Anonym sa...

bananer på din västra sko

Anonym sa...

hmm.... ska vi ta ett kvalitetsnack^^//Grannfrun =)

Anonym sa...

brukar väl vara så,:) nu står det lika Monica

Majsanochmalla sa...

Har benhinneinflamation, inte kul.
Inte heller kul att köpa nya skor när man är fattig som en kyrkråtta.
Majsanvattenochbrödpajsarn