lördag 8 mars 2008

KIRUNA BARA GER & GER

Som ni kanske förstår så är inte humöret det bästa i vårt läger. Andreas såg iaf säker ut på foten. Det värsta av kramkalaset har lagt sig och några har redan rasat hem. Jag tar tillfället i akt och dunkar mig själv lite på bröstet. Snubben med falsetten och långa håret gratulerat mig till vinsten av T-shirten. Att få alla rätt, förutom att jag tog med hemmalaget till final (hur hade det sett ut om jag inte tippat hemmalagsseger?) är en god indikator på något. På vad vet jag inte men natten är ung. Ska hugga tag i La, La, La och fråga. Hon ville det.

E-Type gjorde som jag sa och avslutade inte sången med att lägga handen på huvudet på han med falsetten och långa håret. Men nu har den glade djäveln satt igång och ta folk på huvudet igen.

Och den där tjejen hade fel. Gud fanns inte i Kiruna ikväll. Iaf inte på Carolas sida.

Nu ska vi dra ned igen. Det blev en kort och pladdrig en men det ska härjas vidare i god Skonilsson anda.

ENAD FRONT MOT HATKAMPANJ

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varför vinkade ni inte?//GF

SKONILSSON GRUPPE sa...

Vi vinkade. Med vit ballong! ;)

Anonym sa...

meh. Nästan alla hade ju en vit ballong=)/GF