lördag 15 mars 2008

NATTKRÖKEN & MELODIFESTIVALEN

Just hemkommen. Ett glas vatten rikare. Söderkrogar.

Fick ett argt mail som ömsom hotar & ber Skonilsson att tippa utgången på Melodifestivalen. Ok, vá fan, för tjatet och för smickret om att det gick så bra förra gången. Jag är vek, vad gör man inte för de man gillar? Men sen är det nog. Ett namn, en vinnare.

Linda Bengtzing. (skojar bara, det är klart Charlotte Perelli vinner)

ENAD FRONT MOT MEMMA UTAN GRÄDDE

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se

8 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Trevlig blogg. :) Lite jobbigt då med låten som spelas när man går in på den. :) Kram.

http://www.bimboboy.com/blogg

Majsanochmalla sa...

Hahha... Din filur...

Tur eller skicklighet!?

Nu har vi svaret...

Sorry... Vi älskar dig ändå...

Pok

Mallaantischlagerbralla

SKONILSSON GRUPPE sa...

Kära, Mallanschlagenpåbrallan.

Markera posten så får du veta om det var "Tur eller skicklighet!? " ;)

Ta-da..

Din, SN. :D

Anonym sa...

jag vann jag viste att CP skulle vinna fanvadjagärbra!
Men jag hadde LB som favvo Monica

Anonym sa...

*skrattar* smart du får en röst idag också ;)Monica

Anonym sa...

Visst är de underbara? Jag älskar dem, så jävla snygga :D
Tack och tack, det var snällt sagt :)

Anonym sa...

Feeeeel! =)

Fast jag älskar din låt som spelas när man kommer in här! :D

Anonym sa...

meeen det där var ju fusk! =)