måndag 10 mars 2008

SKONILSSON SÖNDAG NATT

Efter en tämligen avslagen efterfest och tafatt nattligt nöje med skön frukost så var det dags att lägga våfflorna tillrätta och inrikta sig på veckans bravader.

En ny sändning kaffe kommer in från Gbg i veckan! Alltid något att se fram emot.

Någon sa att "Nordman riktigt stinker vit-makt". Jag tyckte inte de stank något alls, förutom ångerfull ågren men nog stinker de alltid. Men förutom att jag känner för Andy så spelar det ingen roll. Skicka Lill-Babs - vad spelar det för roll?

Har Lill-Babs några fans under 48?

Vi hoppas på att färdigställa vårskyltningen i veckan och så fort vi har gått igenom de exakta detaljerna runt kurbits-motiv och traktor-spår (kommer bli otroligt effektfullt) så ska vi ta tag i att prata med vår kollega om vad som egentligen hände när han lät sin hätta samtala med någons häck en hel kväll. Hur det än var så var det nog inte så okomplicerat som det kan verka när man tränar sparkar mot en vägg.

Dags att sova. Kompisarna Ibu & Metin har jobbat bra och jag känner mig inte alls på humör. Jag har huvudvärk. La, La, La.

Hasta mañana niñas.

ENAD FRONT MOT INKVISITIONEN

Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se

6 kommentarer:

Anonym sa...

Var tog schlagern vägen?


*tap tap tap* *sjunger hööögt*


"Du gav mig löften. Du gav mig svek. Du gav mig kärlek men jag var vek. Jag hade känslor. Det visste du om. Drömmar så stora. Du gick när jag kom.


Men om du stannar kvar och ger mig chansen.
Så ska jag visa dig, jag ber dig nu...

Kom hem, vi börjar om igen.
Vi glömmer allt, där ute är det så kallt.
Kom hem, försök på nytt igen.
Jag ger dig allt, om du vill vara min vän."

SKONILSSON GRUPPE sa...

Kära Anonym.
Kan man få för mycket av Barbados?

Anonym sa...

jovars, men ingen av årets bidrag slår ju barbapojkarnas hemlängtan=)//Gf

Anonym sa...

du skriver för sällan. // GF

SKONILSSON GRUPPE sa...

Kära GF.
Det är sant. Önskar jag hade tid att skriva mer men med resor och annat så blir det tunnare. :)

Anonym sa...

*slår med litet skohorn*

Du har väl lap topen med dig, inte sant? //GF