söndag 23 mars 2008

SKONILSSONS REPRIMAND

Ikväll fick Skonilsson nya direktiv gällande avtal.
Det borde vi ju ha förstått när vi har en kvinna till chef, hon tror i sedvanlig ordning att vi inte har en susning om vad i pysslar med.

Allt började med den numera ack så kända ANNE, vi vägrar förringa ingen.
Alla är värda uppmärksamhet. Även mer instabila karaktärer.
Som tidigare läst så har vi sträckt ut en hand om samarbete med denna mediaprofil, det ligger i båda parters intresse att ha det gott.

Chefen kom oss på spåren och genom något märkligt telefonsamtal, kallade hon genast till internt möte.
Efter två timmar av utskällning så kom vi överens om regler gällande sponsring.

1. Det MÅSTE vara någon som vi ALLA känner till.
2. Det MÅSTE inte vara inom sportvärlden.
3. Det MÅSTE vara en stark koppling till media.
4. Det MÅSTE inte vara en man eller kvinna.
5. Det MÅSTE på alla punkter gynna Skonilsson.

En pressrelease kommer i veckan så att det inte kommer uppstå framtida missförstånd gällande privat sponsring.

ENAD FRONT FÖR KVINNLIG LIST


Klicka & Gå med i kampen för en bättre skokultur!

BloggRegistret.se

2 kommentarer:

Proclaim sa...

Jag kan rent spontant känna att sponsring endast borde gå till de som har "RED Carpet VIP kort som kostar nästan 4000 kr per kvartal men får det gratis"?

Kanske en dum idé...

anna wintour sa...

jag vet inte exakt hur mycket det kostar men jag har fått den gratis.

Mer kan jag inte säga

då avslöja jag för mycket. Det spelar ingen roll om ni tror eller inte för er tro förändrar inte mitt liv därför tänker jag inte gå in mer på det.